House

Jag har hittat en ny dansstil som jag diggar sjukt mkt........ House!

Jag & Sofia tog två klasser på skolan idag och det var riktigt kul. Maggie som hade det var en sån bra pedagog, vi fick "leka" fram mycket och det kändes som man lärde sig sjukt mkt bara på två lektioner. Jag blev överaskad över mig själv hur bra det gick faktiskt. Det ska vi fortsätta med, housiga söndagar =)

Annars har jag inte gjort så mkt idag, sov till 11, chillade framför tvn och åkte in till skolan vid 2. Sen jag kom hem vid 6 har jag lagat mat, kollat på Melodifestivalen i repris & på Bring it on all or nothing. sweet! Ska ta o sova nu för är jättetrött.

Träning imornbitti med Kristins dans tror jag? Ja någon av danserna till föreställningen iaf :)

Puss & godnatt

Förresten på torsdag kanske jag ska åka hem och vara hemma över helgen, det beror på om jag lyckas flytta min läkartid på fredag. Hoppas! Jag längtar sjukt mkt. Vill bara krama om min gosiga lillebror nu!



Kommentarer
Postat av: Malin

kom hem kom hem min älskade vän. vill krama om dig och busa!

Älskar dig Elin, du är helt jävla underbar!

2009-02-08 @ 23:38:13
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0