Trött

Jag har kommit förbi min enorma trötthet o börjar bli övertrött nu tror jag! Eftermiddagen i skolan var helt blurrig. Jag var verkligen inte i nuet kände jag. Hörde allt och gjorde som dom sa men var helt borta i skallen. Jag behöver sömn...Har haft så svårt o somna nu de senaste nätterna, bara ligger o tänker en massa.

Nu har jag kollat på semestersvenskar och made in sweden. Vilka härliga program :) Emma & Emma blev filmade av tv 4 när de var i Thailand för ett par veckor sen så det borde vara med kanske nästa veckan. Så måste hålla utkik!

Nu ska jag ta mig en dusch, och sen snacka skit med Adde B.

Skolan kl 8 imorn för rep med Kristins koreografi om gott o ont. Ska bli spännande! Tror jag & Sofia ska ta Dan´s klass efter skolan, och sen vid halv 8 ska vi allihopa kolla på Buddy Holly med Brolle. Det ska bli skojigt!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Malin

om en månad så är jag uppe hos dig igen, det kommer blir fett nice.

jag älskar dig elin karlsson!

PUSSS

2009-02-04 @ 22:21:32
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: Yohanna

då bokar jag beyonce imorgon ,kostade 550kr :D

kiss&hug!

2009-02-05 @ 17:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0