Fredagschill

Yes det har jag nu och det känner jag mig väldigt förtjänt av!

Var i skolan i morse o Klara började lära ut sin street, som kommer bli riktigt bra! Sen lyssnade vi på en producent som hade föreläsning i en timme, men han var lite seg o lyssna på. Jag & Sofia nickade till flera gånger, kunde inte hålla ögonen öppna för man blev så trött av o bara sitta där. Efter det hade vi improvisation och då vaknade vi till igen. Det var en kul o svettig lektion! På lunchen köpte vi kinamat över gatan och kinesmannen sa samma sak som sist när vi kom in: Hej prinsessor! Välkommen till vår stad. haha. Han är för söt. Typ som Welcome to Hollywood, whats your dream? Ungerfär med samma inlevelse.
Vi hade KRS efter lunchen där vi redovisade lite läxor och sen skulle vi haft Niki sista lektionen men hon kom aldrig :( tråkigt för jag hade sett fram emot det! Men vi fick en o en halv timme extra att repa istället, vilket behövs det med.

Efter skolan var jag, Sofia & Hanna på Danshögskolan där det var öppet hus. Vi hann inte kolla runt där o så för vi slutade ju fem, men hann se föreställingen som började vid 6 iaf.

Nu är jag helt färdig både i kroppen och skallen så ska ta o sova faktiskt. Känns tragiskt o gå o lägga sig såhär tidigt på en fredag men vad ska man göra. Jag ska sova tills jag vaknar imorn och inte ställa någon klocka och det ska bli underbart.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0