Buddy Holly

Nyss hemkommen från Buddy Holly som var riktigt bra! Härlig musik och skådespeleri och det svängde verkligen om det hela :D Två o en halv timme gick hur fort som helst! Sofia, Anders & jag kunde inte hålla oss så vi ställde oss upp de sista låtarna o dansade o klappade för fullt o tillslut stod hela salongen upp. Sweet! Brolle var bara SÅ himla bra.

Nu ska jag sova. Är så trött. Tog en klass efter skolan med, som skulle varit för Dan men han var inte där så det va nån annan tjej. Men hon var duktig, vi gjorde en kommersiell "doll" dans o det va skoj :)

Träning innan skolan imorn med Klaras street och efter skolan blir det antingen wacking eller ett besök på Danshögskolan där det är öppet hus!

Tack o godnatt.

Blir trött på mig själv ibland, måste se till o fixa det här nu! Men det är skönt att man har vänner för en när man behöver dem <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer alltid att finnas vid din sida Elin, för vet du vad? Jag älskar dig!

PUSS

2009-02-06 @ 00:26:45
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: Klin

Klart vi finns här gumman

2009-02-06 @ 10:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0