Blodprov

uuuuscch... jag ska åka och ta blodprov i armen nu. Jag är skitnervös. Men som tur väl är så ska Sofia följa med mig, hon får sitta o hålla mig i handen :) Jag ska äntligen få svar på om jag är gluten eller laktos intolerant nu, och det är ju skönt. Desto värre o göra det med, dom behöver ta rätt många rör med blod... och det är läskigt...

Mitt ansikte är fortfarande fucked up också. Det kliar och kliar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Svullnaden har gått ner lite nu iaf, men som det ser ut nu ska jag stanna hemma idag. Tror inte den bästa medicinen är att bli svettig i ansiktet... Jag blir så arg......

Ska gå o möta Sofia nu.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: erika

usch, hoppas du inte ääär deeet!!

2009-02-02 @ 13:52:10
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 13:56:14
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0