Alla hjärtans dag

Fredagen var mysig. Jag, mamma, Jeppe & Albin åkte in till Kristianstad där vi fikade på ett ställe där vi alltid brukade vara när vi var små. Sen gick vi lite på stan och jag hittade en del grejer faktiskt :) Fick lite nya danskläder av mamma i alla hjärtans dag present som var fiiina. Det är ju dom kläderna man springer runt i hela dagarna, så kul o få lite nya o fräscha. På vägen hem hämtade vi upp Malin och vi hade en möjsig fredagskväll här hemma. Mamma lagade citrontorsk som vi åt, sen drack vi vin o kollade på Lets dance. Efter det blev det en hel del prat om både det ena och det andra! haha. I loooove Malin, vi har kul ihop hon o jag. Vi är ju på gång!

Hon stannade över natten och vid tolvtiden släppte jag av henne vid stationen och åkte vidare till Danskompaniets lokaler för rep med Linn & Kristina iför ALS galan. Det gick bra, vi har kommit en bit nu fast det känns som att det är en hel del kvar tills vi kan känna oss riktigt klara... Men det fixar vi! Dock var det jäkligt kämpigt o dansa idag, hade fullt med överskottsenergi när jag kom dit eftersom jag inte dansat på några dagar men efter en halvtimme ungefär hade den dalat ner och försvunnit nånstans och sen var jag helt slut. Ont i halsen är jag och snuvig som bara den, jag undrar när detta elände ska försvinna........ Skulle åkt till Sara i Kristianstad o hälsat på en stund men ställde in det och har legat här hemma o kollat på The Hills istället. Känner mig rätt hängig och trött.. Så det blir chill resten av kvällen. Kolla på mello med familjen och äta gott! Inte helt fel det heller :) Man ska ju spendera en sån här dag med de man tycker allra bäst om så jag gör rätt i o stanna hemma med dem.

Ha en bra alla hjärtans dag allihopa. KÄRLEK till mina underbara vänner.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0