3oh3 & Kate Perry

Shiiit va Kate Perry är grym live!!! Bättre än inspelat, det är inte daoligt. Tyckte hon va lite dryg i början, kollade knappt mot publiken, men hon kom mer o mer in i det och blev bara bättre o bättre! Konserten var på Nalen, där är scenen upphöjd så står man nedanför, helt perfekt. Vi stod typ näst längst fram :) Så jäkla skön va hon, slängde ut gigantiska uppblåsta jordgubbar bland publiken och hoppade runt o hade sig. Synd bara att jag inte kunde så många låtar, laddade ner albumet o tänkte plugga men lyssnade bara ner det en gång. Hade iaf ett litet humm om dom. Nicki kunde alla. haha.


Så himla fint när hon stod ensam på scenen och sjöng denna låten.

 Hon hade värsta grymma förbandet också. Ahh jag diggade dom asmycket! Helt flummiga va dom, hoppade runt och hade sån energi. De va två killar, från Colorado? tror det va det, och spelade typ rock/funk/electro/rap nånting. 3oh3 heter dom :)

 
Här får ni ett smakprov. De var dock 50 gånger bättre live, men ändå :)


Kul o träffa Basse o Nicki igen med! och få träffa några av Basses nya vänner i Kalmar också. Måste dit o hälsa på nån helg snart.

Ska sleepa nu. Skola imorn. Akrobatik med Olle och pardans med Tobias (Lailas partner) från Lets dance. Plus en masssssssssa egen träning med våra koreografier.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Så du var också på Katy Perry med Nicki :) Det låter som att ni haft det riktigt kul och att konserten var grym! :)

Sonyaveckan var helt otrolig. Har nog aldrig haft så roligt och så ont förut. Helt underbart! Jessie erbjöd mig också att komma till L.A och bo hos henne , få alla dansklasser och mat gratsi!? Förstår det inte riktigt :s Vet inte om jag vågar flyga över redan i sommar, helt själv , och inte vara säker på någonting.. SÅ väl känner jag ju henne faktiskt inte. Hur som helst.. Hoppas du mår bra och att du lever livet i sthlm! Jag ska upp i slutet av v 15 (den 5/4) och praktisera lite för bouncarna. Vi kanske ses då om du är där ;)

Ta hand om dig! PUSS&KRAM, Louise

2009-02-23 @ 20:00:47
URL: http://louiseec.blogg.se/
Postat av: Malin

åå vad jag längtar efter dig min underbara vän. ÄLSKAR DIG!!!!

2009-02-23 @ 21:39:57
URL: http://arnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0