Vilken kväll!!

Varit på Boda borg hela dagen idag, det var kuuuul :)

När vi kom hem hade vi husträffar kl 6, vi i vårt hus bakade äppelpaj o satt ute o fikade i det härliga vädret!
Vid åtta samlades vi dansare uppe vid stugan i skogen o grillade. Vi hämtade med oss trummor, triangel & en gurka med oss upp, och Samar & Joel hade sina gitarrer  med sig. Så vi sjöng o spelade o hade det såååå himla mysigt. Glenn är en riktigt höjdare på att sjunga! Och Samar också, hennes röst är helt otrolig :) Vi ska starta ett band, vet inte riktigt vad jag ska göra än dock. hehe. Spela trummor eller fiol tror jag, kanske köra lite med. Vi ska iaf jamma imorn :)

Efter grillningen vid halv elva gick vi några stycken upp i danssalen o shakade loss :D medans några andra var o bastade. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn!

Det blir information om droger imorn bitti, några från ett behandlingshem här i närheten kommer hit. Vi slutar vid 11.40, sjukt gött! Så då ska vi göra en tripp till systemet o så ska vi kolla om vi hittar nån bra sportaffär. Kanske ska hälsa på Minus om jag hinner imorn med! På kvällen är det kickoff party uppe på toppen hos musikarna =)

På lördag blir det RAVE party i torkrummet nere i källaren här på Rönnen. hahah. ska bli sjukt roligt. Har aldrig varit på ett rave förut :P

PUSS & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0