Summerdrop

Nu är jag på plats i Malmö igen! Känns konstigt. Li bor på min gata där jag bodde och allt är sig likt :)

Körde hit i går morse och hade den första klassen kl 11.30 för Lin. Det va kuuuul, så länge sen jag dansade för henne nu. Andra klassen vi hade va med Kai från Tyskland och den sista med Joao från Portugal.

Kai


Joao


Joao igen (vi kör både hiphop & ragga med honom)

Jag hade inte kollat så noga vilka lärare vi skulle ha när jag anmälde mig men från o med imorn ska vi ha Kenny Wormald varje dag!!


Kenny Wormald


Kenny Wormald i Center Stage

Idag har vi haft Joao, Kai & Nick. Ragga med Joao, sjukt kul! Jag har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv! men faan va ont jag fick i benen och vad jag höll på att dö för min kondition är så kass. haha. shit alltså. men sjukt nice med ragga :D Med Kai dansade vi nån new stile grej o med Nick också. SÅ HIMLA ROLIGT!!

Nu kom Li-licious hem. Så nu ska vi prata lite skit, kolla sex and the city o soooova.

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0