Summerdrop

Aaaaaa detta är så jävla kul!! Vill inte att det ska ta slut :( JAG VILL INTE ÅKA HÄRIFRÅN. Eller jo det vill jag ju, men jag vill inte att detta ska sluta! Detta har varit den bästa veckan på länge :)

I morse hade vi Ava igen, sista gången innan genomdragen på söndag. Det var kul, blir roligare o roligare för varje gång vi har henne. Efter den klassen hade vi två timmars paus, då gick jag o ett par kompisar till Mc donalds för lite påfyllning. Sen var det dax för Kennyyyyy. Vi gjorde till "Can we chill", som jag redan gjort när Nick Bass var här sist. Men det var ju ett tag sen så kom inte ihåg den ändå. Den va svårare än jag kom ihåg, men kuuuul.

Vi hade bara två klasser idag, vilket jag inte var nöjd med. Så var med den andra gruppen som hade Yeya idag för första gången. Hon är ju så jävla grym den kvinnan! Riktigt tung låt och dans!  Det va med riktigt kul :D
Efter den klassen åkte jag hem till Li o lagade mat, kollade lite Sex and the city o sen åkte jag tillbaka igen för att gå på drop-in klass för Julius Law. SHIT han är grym, det var grymt, det va kul. Där slogs nog mitt svett-rekord. haha. Blev dyngsur rent ut sagt! Blev utvald också :P jag o tre tjejer till, fuckade så klart upp det lite eftersom jag blev så nervös. hehe. men kul va det!!

Nu ska jag in i duschen! Kolla lite Sex and the city, invänta Li som fortfarande är kvar av nån anledning? Hon ska alltid sega sig kvar den damen... :)

AAAA har jag sagt hur kul jag tycker detta är?!!
HAHA.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0