Snart

Åker jag, om några timmar.

Har varit igång hela dagen med mopedfesten! Det har varit lyckat även denna gången :) Tyvärr regnade det sjukt mkt hela förmiddagen men alla var peppade och vi gjorde alla lekar o körde som planerat ändå! Gjorde åtta stopp och körde ca 7 mil mellan kl 11-19. Åt världens godaste fisksoppa och nybakta bröd vid ett ställe! Äckligaste var leken där man skulle fånga ål... höll verkligen på att kräka. Lyckades köra ner i en håla med mammas bil också o kvadda fronten lite... :S oops.

Marcus & Taylor har varit med hela dagen :) de åkte hem nu ikväll, känns tomt redan, har varit väldigt kul att ha dem här! Som ett par extra småsyskon =) det är så jäkla gött att prata engelska med dom också, I love it.
Nu ikväll har det varit fest ute i längan först middag & sen dans & DJ. De är igång där ute fortfarande. hehe. Josse, Sofie & Fredrik kom hit en stund nu ikväll också, och Victor va ju me med, han har varit med hela dagen :) Så de har varit här o hängt medans jag packat o det har varit mys! Saknar dem redan... Var jobbigt o säga hej då.

Nu börjar jag känna mig klar med packningen o ska gå o lägga mig. Är helt sjukt trött, börjar få ont i halsen med. Säkert för att man varit dyngsur hela dagen.. Ska upp kl 7.30 och ska försöka komma iväg innan 9. Måste vara där uppe på skolan innan kl 15. Så har ni inget o göra på förmiddagen, ring o terra mig!! Kommer behöva hjälp att hålla mig vaken..
Nu ska jag sova några timmar.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0