Slow down

Rätt bra låt, hittade den på Hoodrap som jag är ett "fan" av på facebook.

Tänkte ha en tidig morgon men orkade inte gå upp när klockan ringde så snoozade i en timme. Åt frulle och fixade med en massa papper jag skulle gjort för länge sedan. CSN, försäkringen för resan till Tunisien, bostadsbidrag, stipendie m.m. Skönt o ha det fixat o ivägpostat nu! Har försökt börja packa lite men har inte kommit så långt... Så svårt o veta vart man ska börja på nåt sätt.
Åkte in till stan istället, lämnade högtalarna till Riadh som vi lånat till festen, o var ute o gick med Josse i över en timme o pratade en massa :) Sen fikade jag lite hos mormor o skulle hälsat på hos pappa med men ingen var hemma. Så får åka inom där imorn eller söndag o säga hej då ist. Tycker det är lite jobbigt o säga "hej då". Det är ju inget hej då heller egentligen för jag flyttar ju inte dit för gott, men ändå. På återseende kanske. hehe :)

Har tagit mig en kaffe o en bit choklad nu. mmmmmm. Ska packa vidare.... och kolla in mopedrundan med Madde. Jag, Madde, Victor & Simon ska jobba på mamma & Jeppes mopedfest som de började med förra året, kommer väl bli en slags tradition varje år nu. Riktigt roligt är det faktiskt. De är 53 mopeder detta året! och ca 70 st på kvällen. Så åker de en runda på 7 mil och vi kör före dem med bilar och så får de stanna på olika stationer o så fixar vi lekar o mat o sånt där :) Sen på kvällen när de är tillbaka här hemma där de började blir det middag & fest med DJ ute i längan. Så imorn ska jag hjälpa till där hela dagen. Ska "ha hand om" Marcus & Taylor som är här på besök från Chicago också, de tycker det ska bli kul o se vad det är för galen fest vi ska ha! hehe.

Nej nu ska jag sätta fart med packningen.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0