Hej

Ville bara säga att jag lever!!

Har det så jäkla bra här i Sköldinge. Helt fantastiskt, folkhögskola for life säger jag bara! hehe.
Nej men eftersom jag har det så himla kul o gör saker hela tiden så kommer jag nog inte skriva här så ofta. Så ni veeeet, ni behöver inte vara oroliga att det hänt nåt ;)

Men allt rullar på iaf! var i sthlm o träffade alla från DC o dansade på Mose Backes house club i lördags, hela natten lång. så jäkla kul!

Idag hade vi fyyyyyyys..... mör är man nu!

Ska sova nu, tänkte gå upp o äta frulle sen ut o jogga en runda o sen har vi afrikansk dans hela dagen! Har sånt roots-block nu med ursprungsstilarna o sådär, det är nice!

Och just det, den 10e åker jag till KRETA! wooooooow

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0