Dag 1

Frukost 7.15 & samling 8.30. Vi dansare gick ut i danssalen o fick en massa information om allt här på skolan och det kommande året. Lärde oss alla namn också. Sen åkte jag och tre tjejer från Göteborg, Alicia, Hanna & Ellen, in till Flen och handlade lite mat och andra nödvändigheter! Vid tjugo i tolv va det lunch som var potatis, brunsås o biff med lingon. mmmm min favvomat :)

Vid ett träffades vi o hade rundvandring här på skolan och sen blev vi indelade i lag och skulle förbereda tre lekar var. Sen gick jag och sov i ett par timmar, var helt slut. Några invigde danssalen och jammade lite. Sen nu vid kvart i fem va det middag igen. Mat hela tiden känns det som. hehe. och nu har vi precis haft husmöte o bestämt lite regler och fått information och fika. Ska packa fram badkläder o handduk nu för vid åtta ska vi i dansklassen samlas och jogga tre km två & två til ett ställe. På vägen dit ska vi berätta saker om oss själva sen ska den andra återberätta det när vi kommer fram. Så ska vi göra nånting mer på det stället, skulle inte förvåna mig om det är fys :P han sa att vi skulle ha oömma kläder vi inte var rädda att skita ner så. haha... får la se! Sen ska vi jogga rundan tillbaka igen och ta bilarna och åka till sjön o bada :D

Verkar som att alla skulle sova i nåt hus här borta i natt, vi i klassen då. För man skulle ta med sig täcke o kudde o sånt till det stället vi skulle till efter badet. Vet inte alls vad som kommer hända där, men förmodligen ska vi göra dom lekarna då och en massa andra lära känna varandra grejer. hehe. det är skoj! verkar vara riktigt sköna människor här!

Nu ska jag packa upp lite mer, verkar som att jag får bo kvar i detta rummet trots allt, men det känns bra, jag har ju ändå toa och det fanns den dusch här uppe i korridoren så det ska nog gå bra!

Tooodelooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0