Tillbaka

Yes, tillbaka i Hagsätra i lägenheten i Stockholm. Känns det som hemma? frågade mamma i luren. njaaaeeej. det gör det faktiskt inte. verkligen inte. Kanske känns mer som hemma imorn när Therese också kommer upp. Ikväll har jag lägenheten här helt för mig själv, så jag ska ha myskväll med Greys Anatomy va det tänkt :)

Gårdagen var nice! Började med att påskharen varit hemma hos oss så jag o Albin var ute i trädgården o letade ägg. hehe. Solade en timme och åkte sen in till stan för o fika på Coffee House med Sara & Elin. Så jäkla underbart! sjukt stekigt väder. Efter fikat blev det lekar och mat hemma hos Jeppes bror. När det var klart åkte jag på förfest i Karlshamn och sen gick vi på hotellet där det var liveband. och dessvärre var medelåldern 30 +. haha. så en mojito senare gick jag och Sara bort till Harrys istället och shakade ass :D nattamat på bönan och försök att få tag på en taxi. men nej då! vi fick lifta med en snäll men småläskig arab istället. haha.

Kul kväll iaf med världens bästa Lloyd Banks!


Hoppas på fint väder imorn, isf ska jag och Sofia åka bort och gå en lång promenad på djurgården. MYS!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: sara lloyd banks

You are so GODDIIII

2009-04-12 @ 21:59:33
Postat av: Frida

Svar: Haha ja =) Han har vänner nere i Hörvik, det var nog därför han var här. Han lämnade tillbaka en film som stod på nån Magnus Hedin eller nått sånt :p Haha.

2009-04-13 @ 11:21:13
URL: http://fridii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0