Sölvesborg

Nu är jag hemma i fina Sölvesborg. och jag har PÅSKLOV! så jäkla underbart :D

Har visst en del trogna läsare här på bloggen ändå, trodde alla slutat läsa nu när jag inte skiver längre men det verkar vara folk som är inne o läser och hoppas på att det ska komma nått inlägg snart, och nu så!  Malin var på mig lite igår att hon inte tyckte om att jag slutat blogga. Så tänkte jag kan väl skriva lite för hennes skull då :)

Shit vad mycket som ska göras när jag är hemma såhär en vecka, det är så himla mkt jag vill hinna med.

Tar en snabbgenomgång över veckan:

Fredag - Josse hade kommit hem från USA där hon varit aupair sen i september och ställde till med galej hemma hos sig! Åh så kul o se henne igen :D Efter förfesten blev det dans på vårt kära uteställe Altona. Inte så värst mkt folk där vilket var synd, men jag hade kul iaf :) jag o Joel buggade o dansade rätt bra där ett tag, tom. skorna åkte av. Efterfest hos Mattias sen, sov mest. Hemfärd mot Emmas vid halv 6, sen satt jag o Josse uppe o pratade i över en timme till. MYS.

Lördag - Trött.... Kalas för min lillebror Victor som blev 3 år :) Fest med Emma & co. Var sådär, partyhumöret var ganska lågt. Jag & Emma gick till Altona där det var 16 o dansade nån timme. haha. Inte världens roligaste kväll men helt okej!

Söndag - Vi skulle på bio i Kristianstad men det var fullt. Slutade med Mc donalds, godis på hemmakväll och några Vänner-avsnitt hemma hos Emma.

Måndag - Jobbade i växthuset 06.30-12.00. Åkte med Nina till Kristianstad o shoppade, mötte upp Josse & Sara o tog en fika. Grillfest hemma hos Emma på kvällen som fyllde 21 år :)

Tisdag - Jobb 06.30-12.00. Hälsade på hos pappa, hämtade Malin på stationen vid tre. Vi shoppade loss på Shack matt. haha. Åt världens godaste lax-paj och mös i solen på Coffee House. Tog en dansklass på Step By Step för Emmie vid 7 tiden :) Åkte hem till mitt i Norje, åt mat och umgicks med världens bästa Malin.

Onsdag - Jobb 06.30-13.30. Även Josse, Emma & Malin joinade mig i växthuset idag. göööött. Körde in Malin till tåget, åt middag och sov i tre timmar. Har kollat på en film och ska gå o lägga mig nu igen. Mår fan inte bra idag alltså.. Så himla störigt eftersom jag taggat för denna dagen hela veckan. Det skulle bli utgång i Kristianstad idag ju, gratis inträde o allt... Men men. Ska bli frisk till imorn istället, då blir det förfest hos Lloyd och utgång på T-baren. shooho!

Ska även hinna med ett besök hos en doktor eller vad man ska kalla det kl 11 imorn och ett fika-möte på Ritz med KLET kl 13. Vi ska planera vår sommar tillsammans, det kommer bli så jäkla grymt!

Det var min vecka än sålänge :) Hoppas på lite finare väder nu så man kan få lite färg när man äntligen är ledig.

Puss & kram





Kommentarer
Postat av: LLOYD BANKS

I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU!

2009-04-11 @ 00:03:01
Postat av: Teres

JAG SAKNAR DIG!

2009-04-12 @ 13:58:03
URL: http://tteres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0