Scoutläger i Bollnäs

Aa det har vi typ här, bor i ett stort scouterna hus och sover på madrasser i ett stort rum. Det är jättemysigt!
Idag har vi haft två föreställningar på en skola här i Bollnäs, en på dagen för elever och en på kvällen för allmänheten. Den första kändes riktigt sugig för min del.. ingenting som gick direkt dåligt eller så men kände mig bara inte på gång för fem öre. Men den på kvällen sen kändes mkt bättre, så det va nice :)
Vi fick skolmat idag med och nu ikväll har vi grillat här utanför vårt scouthus. Vegburgare och majskolvar. mmmmmmajs!
Vi var inne på en resebyrå och hämtade kataloger så har kollat resor nu ikväll också. Åh vad jag längtar!! 

Nästan alla andra sover här nu så jag ska med ta o krypa ner. Imorn har vi sovmorgon och sen ska vi åka hem till Karin där vi ska sova imorn. Blir en chill dag imorn utan föreställningar.





Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag vill så gärna till summerdrop! Kenny wormald, hallo!?!? såå coolt. men det är så dyrt. Men jag vill verkligen!

2009-04-23 @ 17:53:24
Postat av: teres

jissanes vad blond du är igen!! passar dig asbra :)

2009-04-24 @ 05:27:49
URL: http://tteres.webblogg.se/
Postat av: emmie

fan va kul med videon:) jag såg dig en gång:)

snyggt jobbat bruden:)

2009-04-27 @ 21:04:29
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0