Onsdag mitt i veckan

Det känns konstigt denna veckan eftersom måndagen var röd dag, man är liksom en dag back i hjärnan hela tiden. Bara två dagar kvar sen är det helg igen. Gött :) På fredag blir det vinkväll och planering av min, Hanna, Oliva & Sofias resa till sommaren. Ooohh det kommer bli så nice!! jag längtar :D

På lördag ska jag och Sofia leka modeller till hennes kompis Carro som går nån slags fotoutbildning. Vi ska till bikbok imorn o prova ut kläder :) och  på fredag kommer Malin upp! så vi ska gå o se Kulturamas föreställning på lördag och kanske en föreställning till på Lava. Hon vill ha med mig ut sen på kvällen, går nog med o tar det rätt lugnt. Vi ska nämligen åka på turné med klassen på söndag morgon och vara borta en vecka. Känns som att det kan vara bra att ha med sig lite energi. Meeen vill ju umgås med Malin så mkt som möjligt när hon är här :)


Ska gå o möta Therese nu, sen blir det sängen, är sjukt trött idag...

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0