Fullt hus

Japp det är det här hemma nu! Ken & Camilla har flyttat in alla sina grejer här idag så det står möbler överallt och barnen ligger o sover i ett rum. så mysigt :) skönt o slippa vara själv nåt mer. Jag får ta o börja packa snart, går o drar mig o skjuter upp det hela tiden. haha. sån är jag! Men pappa kommer inte förrän på lördag så det är luuuugnt ;)

Idag har vi haft två lektioner HOUSE. åååååh va kul det har varit, I love house. I morse hade vi Nicki o i eftermiddags Sabina :) vilken dag! Lagom jobbigt i benen med balett sista lektionen. haha...

Vi skulle gått på ett dans battle på Lava idag men kom inte in för det fanns inga biljetter kvar. Usch va sur jag blev, jag ville verkligen se det! meeen det kommer fler gånger. Vi fikade i stan istället jag, Sofia, Hanna, Olivia & Anders.

Idag bokade vi vår resa också!! Till Tunisien :D Den 22 maj åker vi. Det är väldigt snart. Fy tusan va gött det ska bli :D Det är dock inte riktigt hundra än, alla skulle tänka över det o så ska vi betala det imorn om det känns bra för alla, vilket jag hoppas att det gör :)

Nu ska jag leta efter nån bra hiphop låt som jag kan göra solo till. Säg gärna till om ni vet nån!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: yohanna

elina du kan inte åka när jag är kvar??

2009-05-04 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0