Torsdag

Idag har det varit träningsvärkens dag... men det är skönt för då känns det att man tränat. Det var den där nedrans kick-boxningen o fysen igår alltså som känns idag!

Min klass är så jävla härlig, vill bara säga det :) Vi stannade kvar några stycken idag efter skolan o bara snackade skit, det är så kul för alla är så olika men på nåt sätt är vi ändå så lika :) och jag och Busayo ringde på en annons om gogo-dansare. hahahha. fan vilket skrattanfall vi fick alltså. string, bh, lapdance och bra betalt... JOVISST! hahah.

Det finns så mycket konstigt folk har jag uptäckt på sistone... jag trodde inte det var så vanligt men här i Stockholm ser man nån som är lite psykiskt störd varje dag. Alltså som typ sitter ute o pratar med sig själv, klär sig i gamla trasor och luktar skit eller är allmänt konstiga. Idag när jag skulle åka hem med tunnelbanan satte jag mig på vänster sida i vagnen, och på höger satt där en kille med hörlurar i öronen. Sen började han typ beatboxa för sig själv, fast inte hela tiden utan kanske en gång i minuten slängde han ut en liten melodi. Sen lyfter han på röven och lägger världens brakare, det går ett tag till och sen smäller han handen i väggen. sen rapar han riktigt högt och äckligt två gånger och sen börjar han beatboxa ibland igen. Heeelt konstig.. och så såg han sådär läskigt rysk och halvfarlig ut. jag var så äcklad och blev typ rädd för han var så lustig och började tänka på att han kanske skulle följa efter mig o våldta mig sen o en massa grejer. haha. Men så tänkte jag på kick-boxningen, nu kan jag ju försvara mig själv. HA! men han hoppade av två stationer innan mig så jag kunde pusta ut...


Jag hittade bilder från föreställningen i våras med Dansakademi Öresund. Visst ser jag farlig ut?! ;P



Nu ska jag packa min väska för jag ska ju ta flyget hem imorn efter skolan! öööh vad det är jobbigt att packa, jag tycker det är så svårt att veta vad man ska ha med sig, vad för väder det ska bli, vad man ska göra och vad man känner för att ha på sig. det kan man ju inte direkt veta nu...daah. men men, I-landsproblem va.

Imorn ska jag & Rebecca visa upp vår duett och jag hoppas det går bra! sen har vi gästlärare sista lektionen, kanske Sabina igen? eller någon annan, det återstå att se :)

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0