Godmorgon

hur svårt kan det vara att hitta en låt då?! jag vill hitta en snart så jag kan börja jobba på mitt solo.. det var en låt som josse spelade hela sommaren, men jag kan bara inte komma på vad den heter... den vill jag ha tror jag! så jag hoppas jag hittar den.

Idag har det varit en seeeeg dag. Jag var nästan påväg o gå hem från skolan imorse för jag kände mig inte på hugget alls, men sen blev det så kul så mitt humör ändrades och jag mådde typ bra igen. Fast jag var helt slut i kroppen dock.. det känns som att man aldrig hinner vila riktigt..

Shit vilket drama med Ken Ring och våldtäkten alltså... Therese kom in till mig idag när jag stod o lagade mat o sa att han blivit misstänkt för våldtäkt på en 15årig flicka.. vi bara okej?! bäst att vi håller ihop när vi ska träffa honom liksom.. fast jag ville ändå inte tro på det för jag tycker att han verkar vara en så ödmjuk person innerst inne. iofs är jag ganska godtrogen och tror alltid det bästa om folk. men iaf så fick jag in o läste hans blogg och blev helt rörd av allt han skrivit. han fick mig verkligen övertygad om att han var oskyldig.. gå in och lyssa på låten han skrivit till Camilla, sin tjej. Så jävla bra..vi började nästan gråta allihopa här hemma.. det är så äkta. http://www.zshare.net/audio/18781786e8950e0d/

nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0