En helt vanlig dag

Godkväll!

Idag har jag inte mycket att berätta. Jag har varit i skolan hela dagen, från halv tio till halv sex. sen var jag o handlade och när jag kom hem lagade jag maaad. och nu ikväll har jag, Therese o Jessica kollat på en film som vi blev jävligt besvikna på! öööhh jag hatar filmer med dåliga slut... själva filmen var väl helt okej i sig, lite lustigt filmad bara. Haven hette den iaf.

Jag behöver en fin låt som jag kan göra ett solo till. ngn som har något bra tips? solot ska framföras om två veckor och med solot ska jag förmedla en känsla som jag känner mig obekväm i att visa för andra folk., eller åtminståne för en speciell person. Alla ska välja ut en person som de ska göra sitt solo till, det kan vara en mamma, farmor, pojkvän, vän eller något annat, men en människa ska det iaf vara. Sen ska klassen gissa var i rummet den här personen står som man gör solot till, vart man har sitt fokus alltså.. Det ska bli kul o göra, fast först behöver jag hitta en bra låt och bestämma mig för vilken känsla jag vill förmedla.. sen saao!

Sanna i min klass hade med ett inspelat band från sikta mot stjärnorna till skolan idag. haha. Thomas & Mattias, våra lärare, var med där som dansare till en som sjöng en låt av Shania Twain. De gjorde värsta dansen med cowboy rep o grejer. hahah fan vad vi skrattade.

Nu ska jag sova. Tack för miiiig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0