Erik Hassle

jag har hans låt på hjärnan hela tiden numera. Jag & Rebecca gjorde ju vår duett till den, Therese kompis är dessutom med i hans video. de ni!

eyyyyy vilken helg jag har haft! Helt underbar :)

I fredags tog jag då flyget hem till sbG. Den kvällen hände det inte så speciellt mycket, vilket var skönt för jag var helt slut. Jag åt pizza med familjen och sen hjälpte jag till att fixa och dona inför lördagen.

På lördagen då så kom Emma & Madde vid halv 11 och runt 11 droppade mopedisterna in en efter en. Det var ungefär 40-45 man som skulle med på den här färden. Jag & Emma körde en bil och Madde & Simon en annan så följde vi dem på den 6 mil långa rundan. Vi hade 7 stopp där vi höll i lekar och bjöd på mat och fika. Allting blev verkligen hel lyckat och alla hade sitt humör på topp! Sen vid 6 tiden var vi hemma igen och då började vi med matlagningen, in med en massa potatisgratänger i ugnen, fram med kött och grejer. Mamma & Jeppe hade fixat i ordning ute i båtskjulet i längan och gjort det jättefint med bord och stolar, ljus, belysning och sånt där. Så alla satt där ute och åt, och då hade det kommit cirka femton stycken till så det var ett bra gäng där ute! Vi sjöng sånger och presenterade vinnarna i de olika tävlingarna och sen kom dj:n och började spela vid 9. Då hade också Emma Ekdahl, Sofie och Sara T också kommit. Sen blev det fest & dans för hela slanten och vid 12tiden kom vår kära chaufför Oooola och hämtade oss! Sen blev det Grand och DANS. Jag hade en sjukt rolig kväll! Jag hittade en lite halvtöntig kille inne på Rnb golvet som var svingrym på att dansa så jag hade skitkul med honom där inne. haha :D

Vad har jag gjort idag då? Jag och Ola sov ut. hahah. sen har jag inte gjort så mycket mer, hjälpt mamma att städa och nu är jag back in Stockholm igen. Jag träffade Amandas pappa och hans tjej på flyget så jag åkte taxi med dem in till stan och tog tunnelbanan där ifrån :) och nu har jag precis varit och mött Jessica, hon har med varit hemma i helgen.

Jag fick en så fin present av Emma & Josse igår med. Ett fotoalbum som de hade gjort med bilder på oss tre och vår sommar tillsammans. Jag fick den nog vid lite fel tillfälle dock. haha. vi skulle fixa oss i ordning det sista o sen åka till Grand och Ola och Basse satt o väntade. Då fick jag den och blev alldeles sentimeltal och satt där på golvet och grät en skvätt :P jag blev jätteglad för den, för det har verkligen varit vi tre hela sommaren och det var en jättefin present!

           


Neeeeeeeee hörrinini. Nu ska jag kolla ett avsnitt på Gossip girl och sen sova! Tack och bock.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoho , jag har fått låna min pappas dator tills min är lagad . Helt överlycklig , kul att kunna kolla in din blogg lite . :) Vi ses imorgon . puss

2008-09-14 @ 23:33:31
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0