Nu är det snart helg

Idag var jag i skolan igen.. och det va skönt! Jag orkar inte med att vara sjuk och deppig, det är inget kul alls..

Efter skolan mötte jag Klin vid medborgarplasen. Eller jag hoppade på samma tunnelbana som hon satt i så skulle vi mötas när vi steg av tänkte vi, för det var helt proppat med folk så man såg inte längre än en meter framför sig. Själva tunnelbanetåget är ju rätt långt också så hur stor är chansen att vi hoppar på samma vagn? men jooorå, efter några stationer när folket börjar avta så ser jag klin stå bara några meter ifrån mig :) Vi hade en trevlig afton, käkade pizza, pratade en massa skit och såg på idol.

Jag pratade med Josse innan med.... hon åker till USA på måndag som aupair i ett helt år. Usch va det känns jobbigt.. fast jag vet att hon kommer få det så jäkla kul så jag är ju klart glad för hennes skull. Men det kommer bli jobbigt att inte ses på så lång tid :( får hoppas att hon är sig lik när hon kommer hem, annars får hon stryk! Jag har tvingat henne att starta en blogg iaf så jag kan följa henne och hennes vilda äventyr i Boston.

               

Imorn kommer Elin, Falsterbo-Elin alltså, hem till mig :D Hon kom hit idag och ska hälsa på sin syster och lite annat, men imornkväll då är hon min! Det blir nog partaj med greklands-killarna och utgång :) och jag hoppas verkigen vi hamnar på ett bättre ställe än förra gången..

och imorn är det FREDAG, dvs helg och en härlig dag i skolan med gästlärare. Imorn ska vi ha Sabina Dalfjäll, känns som om det kommer att bli grymt! och sen har jag hela lägenheten för mig själv heela helgen för både Jessica och Therese ska till Örebro.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

desamma Eliiiiin hihihi;D såå snygg så!

2008-09-06 @ 19:52:46
URL: http://pinkylotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0