Jessica took the magic stick

hahhaha yes she did! den är och kommer att förbli vår bästa vän this year. I FEEL IT.

http://www.youtube.com/watch?v=AXf5J9G7eec

Kolla in Sibel när hon sjunger på julavslutningen i Kristianstad. det var så grymt bra live och ger mig gåshud varje gång jag ser det.

Erik, min bror, bröt vår flaggstång på mitten idag. hahah Erik Karlsson i ett nötskal. han och pappa skulle hissa ner den för att sätta på nån knopp, och vips så tappar erik snöret och flaggstången ramlar ner på garaget! DUKTIGT.

jag har haft en liten funderardag idag... och jag och Therese har gjort jättefint i vår hall, så nu känns det som att man kommer hem :)

Jag känner på mig att det här kommer att bli en fantastisk helg!

LOVE

och jag är besviken på att varken Anna eller Klin har ringt mig från Coldplay konserten... ahhh jag vill med var där!

         
Bilder från några helger sedan när Josse var uppe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0