Inspiration

Godkväll!
Shit vad trött jag är nu.. måste snart ta o sova. Men jag var tvungen att sätta mig här vid datorn och leta en massa låtar och då tänkte jag passa på att skriva här lite med. Jag och Rebecca ska välja två låtar tills imorn som vi ska göra en duett till. Vi har blivit indelade två & två och så ska vi välja två helt skilda låtar, göra en dans på 1 min till den ena och sen göra samma dans till den andra låten. Sen ska klassen försöka klura ut till vilken låt vi gjort koreografin till. Så det ska bli skoj. Jag och Rebecca ska träffas imornbitti innan skolan kl 8 och börja klura ihop nånting.

Det är så mycket runt omkring mig som ger mig inspiration. I fredags hade vi Sabina Dalfjäll som gästlärare och då fick vi lära oss en lyrisk kombination. Alltså vilken kvinna hon är! Helt fantastisk, jag blev så inspirerad av henne och hennes dans. På ett sätt blev man lite nere samtidigt när man tänker på hur långt man har kvar tills man är på hennes nivå, men det är ju som hon sa 10 år tills vi är lika gamla som henne så man kan nog inte riktigt tänka så.. det är mycket som ska och kommer hinnas med på 10 år :)

                   
Här äf lite bilder från igår och Så ska det låta.

Det är en massa andra saker som gett mig inspiration på sistone men orkar inte skriva ner det just nu för nu ska jag sova! sparar det till en annan dag :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0