Idol 2008

Då var idol igång igen. Jag tycker det va bra att de bytte ut juryn faktiskt, hade nog inte orkat se en säsong till med samma grejer. Det känns som om det kommer bli en stor förändring nu, till det bättre, så det är ju niiiicee. Han killen Johan Summervåg var bara så bra, vi dog typ här hemma i soffan..



Imorn ska jag till skolan igen, klarar inte av att vara hemma mer, man missar så himla mycket bara man är borta en dag.. och så är jag ju danssugen såklart :) Efter skolan imorn ska jag möta Klinie vid medborgarplatsen så ska hon följa med mig hem. wiiiee det ska bli kul, vi har inte träffats sen polarkvällen vi hade hemma hos mig. Klin (Karoline) har också flyttat till Stockholm nu, hon pluggar och bor ute i Bromma.
Det är så skönt för jag känner ändå en hel del folk här redan, till skillnad från när jag flyttade till Malmö.. Nu har jag mina härlilga roomies, Klin, greklands-killarna och hela min klass. Det är NICE. Ah jag saknar min klass redan, alla är så jävla goooaa :)

Nu ska jag dricka en kopp te som jag köpte i en hälsokost-butik för att kunna sova bättre. Jag tror det hjälper faktiskt, känner mig mycket lugnare när jag druckit det. Eller är det inbilldning.. haha. whatever, bara det funkar.

Godnatt. Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och vi saknar dig när du inte är på plats, så tur för dig att du mår bättre! :)

2008-09-04 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0