Hello sunshine

fy fan va trött jag är.. tror jag ska gå o lägga mig snart. jävla mens den bara förstör... haha.,.jag är helt matt o har ont överallt typ. BLÄ. det är ett sjukt dåligt påhitt av han där uppe. det är ett bevis på att han faktiskt är en man som Klara sa!

idag hade vi dancehall i skolan :D breakingen var inställd för Freeze var sjuk eller iväg eller nåt, så vi hade dancehall med Melpo. det var grymt! jag ska nog börja ta klasser för henne på torsdagar när hon har på Danscenter.

Imorn är det torsdag, jag ser fram emot helgen. På fredag kommer greklandskillarna hit, på lördag är det skol-fest och på söndag är det jam på skolan :)



Min snygga kompis Malin har fått en ny hårfärg och jag gillar den! lite sådär höstig och fin. och snart kommer hon upp hit och hälsar påååå :)

Kommentarer
Postat av: Malle balle

Jag saknar dig elio!!!

2008-09-17 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0