Glow in the dark

Chris Browns nya låt, den är bara sååå bra och sjukt sexig, eller sensuell kanske är rätta ordet..

I morse var det uppstigning tidigt eftersom vi skulle fotas med klassen. Vi hängde i en klätterställning på ett ställe som heter Björns trädgård, inte hemma i Björns trädgård då alltså, utan på en allmän plats :) sen efter det behövde jag lite energi (en latte) inför det som komma skulle... FYS.
Det var faktiskt inte alls så farligt som jag trott, eller jo vi höll ju på att dö några gånger och fick mjölksyra o så, men det var ritktigt roligt. Vi tränade kick-boxning eller iaf en massa slag och så tränade vi styrka.
Sen efter det, då var det breaking som stod på schemat. Jag var llite lagom skakig i kroppen då kan jag säga. Sen hade vi street och balett på det. Så jag är lika sleten idag som igår... hehe. undrar när jag ska komma ikapp min kropp.

Jag har iaf gjort färdigt min del av duetten nu så det känns skönt. Nu ska jag bara ta en dusch och sen ska jag gå o lägga mig och få min välförtjänta sömn. Jag och Rebecka ska mötas i skolan kl 8 imorn igen och träna..
 
I helgen ska jag hem. Det ska bli kuuuul. jag saknar mina små snuffevänner. Mamma & Jeppe ska ha en stor mopedfest på lördag, de ska köra runt på gamla mopeder allihopa och stanna vid olika stationer och göra lekar och andra grejer... haha. de är typ 75 stycken och ska köra flera mil. snacka om ett projekt! Så jag och Emma ska hjälpa till där hela lördagen och sen på kvällen blir det fest hemma på gården med dj o allt :) och sen ska vi ut. Det blir nog T-baren (igen...) som det ser ut nu, eftersom min kära vän Malin ska gå som modell där och det vill jag ju se och jag vill träffa henne såklart! Annars har jag inte mycket planerat i helgen och det är skönt.

Här kommer lite bilder från förr-förra helgen.

           


 


Godnatt!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0