Drama

det här har minst sagt varit en dramatisk kväll... men lite lugnare är vi nu, eller? haha... usch inget o skratta åt men vafan. tyvärr kan jag inte skriva om det här, mer än att det varit drama kväll.

drama är det också om mitt jävla solo.. jag blir så trött. kunde inte sova i natt för jag låg o vände o vred på mig o tänkte på vilken låt jag skulle välja och känsla. men nu har jag iaf valt låt och gjort en bit på dansen så det känns skönt! jag behövde avdramatisera mig lite efter kvällen och så det passade bra i en dramatisk dans.. eeee ja.

Imorn kommer Teres :D det ska bli så kul! jag är i stort behov av att träffa nån "hemifrån" nu känner jag.. det har varit lite motigt nu när jag inte vet att jag ska hem på ett tag. så det var passande att Teres ska komma hit imorn, och att hon stannar till måndag till och med :)

Vi har fått biljetter till Ladies Night i globen på lördag med. vår danslärare är med så han fixar in oss i princip gratis!

Nu ska jag försöka sova... om det går vill säga. Det kanske händer att jag kryper in till nån av mina roomies i natt, eller dom till mig.. haha usch.

Här kommer lie bilder som jag fick hitskickade av min fina mamma idag, från min födelsedag och lite sådär.

             


Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

får man fråga varför ni går runt i rymd-dräkter? haha,

2008-10-15 @ 11:50:09
URL: http://fridii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0