White and swedish

I have never felt so white and swedish as this weekend! haha.

I fredags var vi i klassen på Sune-musikalen, den va så jäkla bra! Absolut över förväntan tycker jag, lite synd bara att de gjort om hela berättelsen och inte hade med ngt som man kände igen, men de gjorde det så bra så jag tyckte inte att det spelade så stor roll. Jag är KÄR i Sune, han som spelade honom hade sån karisma o utstrålning så det var helt sjukt. Hon som spelade Nikolina, hans tjej var riktigt duktig också.



Benjamin Wahlgren som spelade Sune - ungefär såhär ser min framtida son ut.


Efter musikalen följde Viktoria med mig hem, vi bytte om, åt lite och sen åkte vi in till stan igen till ett ställe som heter Kingstown och där mötte vi Busayo från min klass. De spelade bara dancehall, reggeaton musik och hade en storbildstv där de dansade dancehall, alla var svarta utom jag & viktoria och det kändes som om vi hamnat på Jamaica. haha. Det gick vilt till på det stället kan jag säga. Några killar vi träffade på tunnelbanan kom dit men blev så förskräckta och rädda så de gick igen. hahahha. ni skulle sett deras ansiktsuttryck, jag dog nästan!



Pizzabagarn bakade ett hjärta till Viktoria, så gulligt <3




Viktoria & jag är nöjda med kvällen påväg hem på fredagsnatten


I lördags slappade jag & Viktoria hemma hos mig men lite film sen på eftermiddagen åkte vi in till stan o fikade med Joel & Gazze. Fan vad jag tycker om dem, de är så jäkla härliga! Efter fikat åkte jag hem till Busayo där det var tänkt att jag och hennes två roomies skulle ha disneykväll och äta en massa onyttigt. MEN vad hände med istället? Jo när jag kom dit var där typ redan fem killar som satt o drack öl och festade lite, sen kom det ännu fler och det var vår disneykväll. haha. Men vi åt iaf lie pannkakor med kolasås, och så blev det lite öl på det. Shiiiit va svensk jag kände mig där den kvällen, jag tyckte det va tydligt kvällen innan på Kingstown, men nej. hahah. Kul va det iaf.



Fika in tha city






Did you get why I felt swedish?


Det blev lilla sjöjungfrun på söndagmorgonen istället, och efter det såg vi på Them och sen åkte jag hem. Fortsatte dagen med att slappa framför tvn hemma o kolla på Pretty Woman som för övrigt är en av de bästa filmerna nånsin.

Vaknade upp idag med värsta huvudvärken plus annan äcklig värk så jag stannade hemma o sov till två. Sen kollade jag på Aladdin, shit va Disney är underskattat alltså! jag ska lätt börja se mer disney från o med nu, det är ju skitbra. Sen kom Sofia hit, hon var med sjuk idag, så vi hängde lite, gick o handlade på Lidl o nu har jag fikat o pratat skit med mina roomies.

Har bokat biljetter hem nu... jag längtar :)

Vill också passa på att säga hö hö hö ha den äran till Elin Jonsson som fyller 20 år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0