Världen är liten

Nu har jag kommit hem från Malmö igen. Efter många om o men med tåget kom jag dit igår vid halv 6, gick på stan o shoppade lite fina grejer o sen mötte jag upp Li. va härligt det var o träffa denna underbara människa igen! vad jag har saknat dig :) sen mötte vi upp resten av klassen och åt på ett ställe som heter Elyssé. Vi var där o åt när Li fyllde år också, det är riktigt mysigt där. Jag åt så jag höll på o spricka, det var så gooood mat. Underbart o träffa klassen igen o höra vad alla har för sig nu och vad som händer i deras liv.
När vi skulle gå ville jag såklart ta ett litet gruppfoto på oss när vi för en gång skull är samlade, så Anna frågade två killar vid en liten korvkiosk om de ville fota oss. Gissa vem den ena av killarna är? BASSHUNTER. hahahah. vi var redan riktigt fnissiga och shit vad jag skrattade när det gick upp för mig att det var han, av alla människor vid en liten korvkiosk i Malmö.











Vi gick till Lilla torg en stund och sen åkte jag hem till Teres. Där blev det gossip på hög nivå! älskar att prata skvaller med denna människa :D hahah.
Idag har jag stört mig ännu mer på skånetrafiken och sj eftersom tågen mellan malmö o lund inte gick för det var fel på nån ledning och vi fick åka ersättningsbuss som tog en jävla tid så vi missade tåget... MEN jag träffade Pojjo på bussen så det var inte fy skam ändå att det tog så lång tid för vi hade mycket att prata om :)

Kommentarer
Postat av: anna

skopunkten faktiskt :D skitsköna! tack! allt bra med dig?

2008-10-30 @ 00:10:58
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0