Freeze the moment

Vilken härlig dag det har varit idag! Visserligen är jag helt död i kroppen nu... men kul har den varit.
Började morgonen med street där vi fick jobba två & två o göra fyra åttor ihop. Så stod vi i en ring bredvid våra "partners" och gick och battlade mot varandra två o två. riktigt kul! Efter det hade vi breaking där vi lärde oss lite nya grejer. Efter lunchen sen hade vi locking med en ny lärare som heter Oscar som vi ska ha nu tills Robban som är pappa-ledig kommer tillbaka. Shit vilken bra lektion det var, jag gillade verkligen honom! Fick höra sen lite annat från Therese här hemma men ska försöka bilda mig en egen uppfattning ändå, det brukar bli bäst så :)
Den som har gjort vårt schema kan inte vara så klok, eftersom de har lagt vår balett lektion sist på onsdagar, snacka om att man är slut då! Min kropp har aj aj nu..

Men Oscar & Yared som vi hade som vikarie igår i popping, har gjort min vecka alltså. Deras lektioner har varit så jäkla roliga!

Ikväll har Sofia & Marie varit här så vi har kollat på Bonde söker fru, skrattat & fikat. Nu ska jag ta och sova och fylla på min må-bra-bank. Träning med Oliva imornbitti för på fredag smäller det.

http://www.youtube.com/watch?v=X2P4X37Hwfw


Kommentarer
Postat av: annette

Haha! Jag har gjort schemat, men det är INTE lätt att få ihop alla busy lärare med miljoner krav. Sen vet jag ju att ni är en superklass så ni fixar nog era superonsdagar också?! Det är då ni testar vad ni pallar och känner att ni lever...haha! Kram

2008-10-24 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0