Pappa hänger upp hinkar i taket.

Idag har jag hängt upp mina gardiner som mamma skickat upp och det blev mega super duper fint. Att ett par gardiner kan göra så stor skillnad. Nu är det bara kuddar till min säng som fattas tror jag sen är mitt rum fulländat.

Helgen har varit magnifik. I fredags slöt jag upp med min fina Malin på Gullmarsplan för att sen ta oss vidare in på Götgatan och den giddiga baren där jag var helgen innan. Där tog vi ett par glas vin och umgicks med varandra och lite annat folk :) sen åkte vi hem till hennes syster och sov där.
På lördagen åkte jag in till skolan där jag och Anders jobbade vidare på vår duett. Sen vid tre tiden kom Klin hem till mig och vi åt mat, kollade på stjärnor på is och bakade kladdkaka och sen sov hon över. Idag har jag och Anders gjort klart vår lilla duett, vilket känns skönt för nu slipper vi vara där varje morgon innan skolan och jobba på det! jag tror det kommer bli rätt bra faktiskt, eller väldigt bra ska jag kasnke säga. Temat denna gången är ilska, så jag får ta och försöka plocka fram ilskan inom mig nu denna veckan... Tror jag ska ta o kolla på Seven som Anette tipsade om.
I alla fall.. efter vi hade dansat åkte vi hem till Hagsätra där vi träffade Sofia och sen kom Anders pojkvän Johan också. Så köpte vi med oss mat upp till Sofia och satt där och pratade skit och tittade på lite turtle love. hahah. och nu ikväll har jag hängt upp gardiner o kollat på parlamentet!

Snyggingarna jag umgåtts med i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0