Hemma i SbG

Yes nu är jag hemma in my hometown och det känns bra!

I fredags tog jag det bara lugnt här hemma med familjen, åt gott, drack vin, kollade på idol och sen slocknade jag. Var helt död.. Igår blev det inte mycket till sovmorgon för jag och Amanda var ute o red en härlig runda i skogen på förmiddagen. Hon kom o hämtade mig & Minus vid tio tiden i stallet och sen red vi uppe på ryssberget. Det var härligt!!
Efteråt släppte jag Minus i hagen hos Amanda och vi gick in till hennes och åt nybakat bröd och äppelkaka som hennes mamma gjort...mums :)





När jag kom hem sov jag middag och på kvällen blev det fest. Förfesten var helt okej, men i Kristianstad sen var det KATASTROF. Jag hade så fruktansvärt tråkigt! Liveband med dåliga svenska låtar på ett uteställe där man vill dansa är ingen höjdare.. Jag kunde inte göra det roligt hur jag än försökte, så jag tänkte att jag skulle försöka bli full iallafall men inte ens det gick.. haha. men det var tur att vi ändå kunde skratta åt att vi hade så himla tråkigt!


Kommentarer
Postat av: erika

sötnosar;)

2008-10-26 @ 21:13:44
Postat av: Malin

Ni är så jävla snygga!

PUSS

2008-10-26 @ 21:14:16
URL: http://www.arnessons.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0