Take me baby, or leave me

Jag började dagen med att träna med Olivia innan skolan och det gick rätt bra, vi är på g nu alltså ;) sen i skolan idag har vi haft locking, balett, jazz & street. Dagen har gått lite upp o ner, har inte riktigt varit min dag idag...
Efter skolan var jag & Sofia på Mia Törnbloms föreläsning om självkänsla. Den var bra och intressant! Inte så mkt nytt men hon var väldigt underhållande att lyssna på och man kände igen sig i många saker.

Nej, ny dag imorn och nya tag! hemfärd snart, det behövs. Jag saknar mina vänner där hemma.

Jag var förresten på lite fest igår också hos Anders & Johan som har förlovat sig :) det var trevligt sådär på en söndagseftermiddag att vara på en sån finare tillställning med mat, tårta & champange.

Nu säger jag godnatt och avslutar med ett citat från Oliva:

Du är ful, plus din pappa! & du är 15 år och luktar kiss!


Kommentarer
Postat av: Malin

åå det ska bli så kul att träffa dig! Jag är också ledig nästa vecka förutom på måndagen:) wii! vi ska busa en massa!

Pusspuss, i love you!

2008-10-20 @ 23:08:31
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0