Aslema!

Då var det snart mitten av veckan igen, dagarna bara flyger förbi! Imorn är det onsdag vilket innebär baddax igen :D det ska bli härligt.

Idag har vi haft jazz, balett, modernt o street med Damon. Vi lärde oss en cpig armgrej som ska tränas på till nästa gång känner jag..! När jag kom hem gjorde jag en jättegod tacogrej i ungen som mamma brukar göra, och så kollade jag på Girls just want to have fun. Sjukt kul att Sarah Jessica Parker är med i den :) den va bra faktiskt, så där härligt gammal o rolig, skön dans också.

Nu ikväll har jag pratat med mitt lilla blåbär Li. jag saknar denna fantastiska människa så mkt. dumma dig att du inte flyttade upp hit med mig, tänk så kul vi hade haft :)



Det går vilt till när vi festar ihop ska ni veta.... här kör vi pilates with a twist and some inprint


nu är det inte länge tills jag ska hem, och jag håller på att längta ihjäl mig! fast först har jag en del roliga saker att längta till här i stockholm :) bla Sune på fredag & fotbollsturneringen på lördag. haha.

Natti natti!



 


Kommentarer
Postat av: Liselott

& jag saknar dig snuffie, haha den bilden med håret är sjuk

2008-10-10 @ 11:52:34
URL: http://hippiehoppiequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0