Wacking

Tjeeenare. Idag är det fredag och det känns förjävla bra :)

Började dagen med att träna på läxan med Sofia, efter det hade vi en teorilektion där vi fick massera varandra och fylla i enkäter. Andra lektionen hade vi improvisation och då var Amanda & hennes mamma där o kollade. Efter lunchen hade vi KRS och jag & Sofia visade upp vår duett vilket gick bra, och till sist hade vi WACKING. Wiieee. Det va roligt!

Nu ikväll har jag varit i Gamla stan och druckit drinkar med Amanda & Annika. Amanda har ju klippt av sig allt hår!!! inte allt då men till strax under öronen. Ovanligt men jättefint :D imorn ska jag klippa mig, inte lika drastiskt dock men klippa bort det slitna iaf och förhoppningsvis färga det i nån fin färg. Sofia ska med klippa sig samtidigt :)

Nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Va??? har hon klippt sig? sjukt!!!

Jag saknar dig elin!!!

PUSSS

2008-11-29 @ 01:39:37
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: erika

vilken färg blev det?:) ses snart hjärtat pussos

2008-11-29 @ 11:39:17
Postat av: Jenna

Hej Elin. Var i stockholm bor du?

//Jenna

2008-12-01 @ 11:40:14
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0