Var ett med moder jord

Igår var jag hos en träningscoach i ronneby. shit vad mycket saker jag fick proppat i huvudet under en timme, det va riktigt bra grejer. han visste precis vad jag behövde träna på för att bli bättre. meeen en sak är jag inte lika förtjust över... han försökte få mig att börja äta kött igen (!). Han menar på att jag aldrig kommer kunna bygga de musklerna och få ut så maximalt av min träning om jag inte börjar äta kött igen... ahhh. (kött fy faaaan) hahaha. nej men usch. jag vet inte om det nånsin kommer att gå alltså. Jag tror jag har bestämt mig för att börja äta fisk.... får se hur det går och när jag vågar göra det.
Jag fick också reda på att jag förmodligen är gluten & laktos-intolerant... KUL. ska prova utan det nu i 7 dagar så får jag se om jag känner nån skillnad. Jag har tydligen vätska under huden som gör att jag inte kan bli "hård" i mina muskler, och det tyder på att jag är allergisk mot ngt. troligtvis det då. så får se om det gör nån skillnad utan den maten. det kommer inte bli lätt...

Gårkvällen spenderades med Sara Lloooyd Banks! mkt trevligt. Förfest hos Christian och sen Altona. Det var väl hyfsat kul på altona, men jag fick en sån riktig feeling igår hur tacksam jag är att jag inte bor här för tillfället. haha. dock kul o träffa alla!




Idag va det huvudvärk..... inte så kul. Efter Sara åkt hem har jag inte gjort speciellt mkt, kollat på The Hills och varit uppe en runda med Amy i skogen. Nu ska jag snart åka hem till mamma, jag och Klinie ska vara barnvakt till Albin ikväll och så ska vi försöka baka några gluten&laktos fria kakor. haha om det går.

puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0