Lördag

uuussch va trött jag är idag.. Kvällen igår var rolig men allt blev inte riktigt som vi tänkt oss. Sofia & jag hade verkligen en sån dag igår då inget gick som planerat, men det mesta slutade bra ändå :) 

Vi missade bussen hem till Oliva och orkade inte vänta i en halvtimme så vi tog gångvägen genom skogen istället. Efter mycket om och men i den kalla vinterkvällen så kom vi fram till Olivias studentboende. Där blev det kladdtårta med glass och mingel, dricka & dans. Kul kul!! Vi kom inte därifrån förrän klockan nästan var ett så vi var inne i stan vid halv 2. Varför blir det alltid så att man vill stanna kvar på förfesten längre? Man hinner aldrig vara där tills man är nöjd liksom utan man får alltid hasta sig iväg "för tidigt". En fördel är kanske om man kommer till förfesten i tid också, då kanske det inte känns så? Jag får nog ta o testa det nästa gång.
Det blev inget uteställe utan mc donalds istället där vi fick bejaka en tävling om vem som kunde äta upp tio hamburgare först! hmmmm.

Inatt har Sofia varit här och skedat med mig, hon åkte hem för ett par timmar sen. Jessica är med sin syster i stan & Therese är inte heller hemma så jag har tråkigt!! Har så fruktansvärt ont i halsen idag och känner mig inte speciellt pigg heller men jag vill ändå hitta på ngt. Har inte lust att bara ligga hemma.. Funderar på att åka till Klin på Betel ikväll och sova där kanske.

Helst av allt skulle jag bara vilja att mamma kom in genom dörren och överraskade mig med kakor.







Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade gärna kommit upp och umgåts med dig, men tyvärr så går det inte:( jag saknar dig min bästa elin!

PUSSPUSSS

2008-11-22 @ 15:46:39
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0