Onsdag

Nu har jag precis kollat på Bonde söker fru! jag tycker programmen borde vara längre, man hinner ju inte se alls mkt. jag är typ kär i alla bögarna, tycker de är jättehärliga :D

Denna veckan har varit tung. Mest i kroppen. Jag fick min chock denna veckan eftersom jag var sjuk två dagar förra, precis efter lovet. Då hade alla andra sin "chock". men jag älskar känslan ändå av att vara såhär slut i kroppen, man känner verkligen att man ansträngt sig och jobbat på bra.

Idag har vi haft veckans streetdag. Först street med Thomas, sen breaking och idag hade vi en vikarie vilket var kul o testa på o ha nån annan i det :), sen locking med Oscar som var lika roligt som vanligt. Dagens sista lektion var mördarbalett. Den är verkligen jobbig på onsdag eftermiddagar, dock inte lika jobbig idag som den brukar vara, det är väl min "positivatankar" övning som börjat verka. hahah. Oscar frågade mig idag på lektionen om jag var kär? jag bara neeej verkligen inte! jag var så trött i huvudet idag att mina tankar bara vandrade iväg ibland så jag satt o dagdrömde o kunde inte riktigt koncentrera mig när han pratade. om det ändå vore kärlek. haha. too bad för mig att det inte är så.

Jag & Hanna skulle gå på en casting till hårmodell till Loreal idag. Vi stod i en låååång kö på drottninggatan i väntan på att få komma in men när vi kommit halvvälgs så kommer det ut en tjej och säger att de inte har tillräckligt med resurser att ta in alla. då var klockan 19 och de skulle ha öppen casting mellan 18-20. så störigt alltså.. när man gjort sig i ordning o åkt dit bara för det. men men. det står om såna castings var och varannan dag i tidningen så det är väl bara att försöka igen! hade ju varit gött o få en klippning o färgning gratis.

Nu ska jag göra mig en härlig fruktsallad och kanske se på lite the hills.

Kommentarer
Postat av: erika

snart ses vi buse:)<3

2008-11-12 @ 21:53:10
Postat av: Mallan

Så när ska du ta och ringa din gamla vän från skåne?

Jag saknar dig Elin Pelin!

PUSSPUSSS

2008-11-12 @ 22:24:03
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: marielle

tråkigt att vi går om varandra hela tiden Elio.

Längesen jag såg dig. Verkar som att du har det kanon bra !:)

Du kommer väl hem till jul?

puss

2008-11-13 @ 15:41:56
URL: http://mariellefrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0