Tisdag kväll

och jag är tillbaka i Stockholm igen. Mötte upp Sofia igår så var vi ute och åt på ett supremysigt vegetariskt ställe i gamla stan. Sen handlade jag en massa gluten & laktos-fria saker.. det är ju en hel vetenskap det där! Mådde inte speciellt bra igår och stannade hemma idag med. Mina småsyskon har haft maginfluensa där hemma så jag fick nog en släng av det viruset med mig upp hit. Men jag planerar att gå till skolan imorn iaf.

Idag har jag städat hela lägenheten, ätit fisk (!) (riktigt läskigt), kollat på Gossip girl och bakat en kladdkaka. en riktig mysdag har jag haft :) känner mig mkt piggare nu.

däremot kan jag inte få min hjärna att sluta tänka. har funderat hit och dit så himla mkt de senaste dagarna.. och inte blir jag mkt klokare!

anyway. nu ska jag se ett One tree hill avsnitt och sen sova.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ätit Fisk?? What??

Puss

2008-11-05 @ 11:34:10
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför åt du fisk? haha :)

2008-11-06 @ 14:51:16
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0