Some people lead and some people follow

Igår hade vi halloweenfest här hemma, den blev riktigt lyckad. Vi handlade på morgonen o sen pyntade vi lägenheten hela dagen. den blev så fin med löv på golvet, spindelväv överallt och en massa ljus tända :) trevligt folk och en trevlig kväll!

Idag kom Joel hit en stund på förmiddagen. Jag kände mig som världens sämsta vän när jag vaknade.. Såg att jag hade fem missade samtal från Joel från inatt. Jag hade lovat att han skulle få sova här efter de varit ute, men det glömde jag såklart bort när jag gick o la mig så jag satte mobilen på ljudlöst och la på andra sidan rummet som jag alltid gör. hahah usch va dåligt samvete jag fick imorse. Visste ju inte vart pojkstackarn sovit. Men som tur väl var hade det ordnat sig och han hade sovit hos en annan kompis här i närheten. Så han var inte arg när han kom hit iaf. haha.

Vid halv två tog jag och Sofia t-banan o mötte upp Hanna vid Stureplan. Där åt vi lunch tillsammans och sen gick vi bort till Balettakademien där det var en föreställning kl fyra. Bla. Ragdollz, Urban Angels och elever på Diambra var med o uppträdde. Det var så himla bra!!! fick en massa ny inspiration :)

nu har jag kollat på lite One tree hill o snart kommer Jessica in till mig så ska vi se på en film på tv kl 9.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0