Pffft.. feber

Idag har vi varit på studiebesök med klassen & den förberedande klassen på Operan & dansmuséet. På Operan fick vi kolla på när de hade balettklass. De var så sjukt grymma! När killarna hoppade så såg det ut som om de skulle flyga iväg, de svävade i luften i en evighet innan de landade, gjorde några piruetter för att sen landa på knä. Helt otroligt var det att kolla. Man ligger ju rätt bra i lä där alltså. hahah.

Efter Operan gick vi och åt i Kungshallarna och sen var det besök på muséet som gällde. Det var rätt intressant, jag var bara så trött i hjärnan att jag inte kunde koncentrera mig riktigt. Känner mig helt febrig och har ont i halsen idag... :( Så det blev en fika efter skolan med Sofia, Anders, Anna & Jessica och sen åkte jag hem. Det får bli bio nån annan dag istället. Idag är det onsdag vilket innebär att jag har kollat på Bonde söker fru :D haha otroligt bra. Jag har legat här helt ensam eftersom Jessica är på julkonsert och Teres på kalas. Fast jag har haft min nyinköpta massageboll som kompis iaf. En taggig massageboll som man rullar under fötterna och sådär alltså, för att mjuka upp spänningar :)

Tur att vi inte har så speciellt fysisk dag imorn, afrikansk dans på morgonen, drama & sen ska vi lyssna på nån som pratar. Funderar på att åka in till stan sen och hitta nån fin klänning till helgen :) Oliva fyller ju år på fredag så det ska firas!


mysbild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0