PBAAAAM!

Igår var jag som jag skrev och hälsade på Klin på Betel folkhögskola där hon går och bor. Det var så himla mysigt. Det kändes som att vara på ett läger som aldrig tar slut. Alla har sina rum i långa korridorer och så har de matsal, kök, rum där man kan hänga, danssal, musiksalar osv. 
Det har varit så sjukt att sluta såhär tidigt dessa dagarna. Jag har ett liv!! att sluta kvart över tre istället för kl fem gör så himla mkt. Egentligen gjorde vi inte ngt speciellt igår men vi hann ändå med så himla mkt i jämförelse till vad jag brukar hinna med. Det var kul att träffa alla Klins kompisar på skolan också, dit kommer jag absolut att åka igen och hälsa på :D

Imorse började vi dagen med afrikansk dans. Två killar spelade trummor och vi dansade :) kul kul. jag hade lite svårt att andas dock för jag börjar bli förkyld, men annars var det nice. Efter det hade vi dramalektion. Vi fick spela upp våra scener som vi fick igår och det gick riktigt bra. Alla i vår klass är riktigt bra skådespelare alltså! vi kunde lätt gjort en grym teaterföreställning.

Sista lektionen för dagen var Yoga. AAAAA så underbart det var. jag har nog aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv. När vi skulle ligga på rygg, räkna ner från 27, andas och tänka på grejer som hon sa så fick jag nästan panik för jag var så avslappnad. Det kändes som om kroppen var död men hjärnan levde. hahah. helkonstigt. men skönt var det iaf! Alla var helt slut och ville bara vila mer efteråt så vi la oss o skedade halva klassen. fan va det är gött att skeda!!

När vi legat där ett tag var det åter till verkligenheten och jag & Anders tog t-banan till S:t eriksplan där vi skulle gå på massage. Det visade sig när vi kom dit att vi hade bokat tisdagen den 15e december och inte idag. haha. det var så stressigt på datorn när vi bokade så vi kollade aldrig datumet :P så vi gick en runda på stan, köpte massagebollar och sen åkte vi tillbaka till skolan där vi gick på Annettes jazzklass. De gör samma dans där som vi gör i skolan & jag o Anders behövde öva på den, vi dansar i par alltså. Så det gjorde vi och nu känns den mkt bättre :)

Imorn ska vi besöka Operan & dansmuséet med Maggan (vår balettlärare), sen blir det fika med några stycken från klassen o sen ska jag o Sofia gå på BIO :D Dessutom ska vi gå runt i vanliga kläder hela dagen imorn, inte mjukisar alltså. WOW säger jag bara.

Shanti Shanti


Kommentarer
Postat av: emmie

åååh vad allt låter kuul och härligt :)

jag är allt lite avis!;)

2008-11-18 @ 23:27:06
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/
Postat av: Malin

nej Elin, Du är BÄST och jag saknar dig skit mycket. kanske kan slå dig en pling imorn. Pusspuss!

2008-11-19 @ 10:35:16
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0