Onsdagen

Idag var jag tillbaka i skolan igen :) men det gick en aning segt må jag säga.. fy tusan va tungt det är att inte ha tränat på en och en halv vecka! och så mkt man missar på att bara vara borta att par dagar.. man märker nu hur hårt vi verkligen tränar.

Efter skolan var jag, Jessica & Therese o handlade lite halloween grejer på Buttericks. Jessica köpte en assnygg dräkt. hahah. sen har vi lagat mat och kollat på Bonde söker fru (veckans höjdpunkt på tv). Men innan bonden började så blev det värsta pådraget här utanför vårt fönster. 6 polisbilar kom och en helikopter cirkulerade i luften och lyste ner på polisbilarna som stod samlade bredvid fotbollsplanen här nere, bara 100 meter från vår lägenhet.. undrar verkligen vad det där handlade om! det händer så mkt skumma saker här alltså...


Joel & Victor

Joel ska förresten vara i Sthlm med lumpen nu i två veckor, det tycker vi om!

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket.







Kommentarer
Postat av: Malin

Elin du får inte bo där du bor, det är farligt!! jag kommer och räddar dig till hösten så flyttar vi närmare stan ihop:) Jag tycker att det är sjukt att du åt fisk.. haha..

Pusspuss, jag saknar dig!

2008-11-05 @ 23:08:55
URL: http://arnessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0