Merry Christmas Baby!

HANSON är så braaaaaaaa. Malin håller på o skickar deras julskiva till mig nu. Den skivan har jag verkligen härliga minnen till. Det var en rolig tid i ettan på gymnasiet när vi lyssnade på den hela tiden o hittade på en massa busiga saker. haha.

Jag har varit lite nere på sistone och det var skönt att ringa Malin idag o prata ut. Hon är så jävla bra och jag är så glad att jag har henne som vän. Tacka vet jag C4. sicken tur att jag började där på gymnasiet, annars hade vi säkerligen inte känt varandra nu. Nu väntar jag bara på att hon ska komma o joina mig här i stockholm, mycket snack men lite verkstad. heheh.

Igår visade jag & Kristin upp vår duett om maktmissbruk och det kändes bra. Vi gjorde en dans om ett kärleksförhållande där hon (som var en han) utnyttjade mig och såg inte mig för den jag var, och jag var förblindad av kärlek till honom. Nu väntar jag på att få filmen av Sofia så jag kan kolla på det på datorn o se hur det såg ut utifrån. men jag är nöjd iaf o det kändes bra. Det var som vanligt kul o se alla andras versioner också. På eftermiddagen hade vi Niki som gästlärare i Hiphop och jag gillade den lektionen riktigt mkt :)
Efter skolan åt vi mat på Tacobar och sen hade vi pajkväll hemma hos Kristin. Hon hade bakat fyra alldeles utsökta pajer som vi satt o mumsade i oss framför idol :D sen pratade vi skit resten av kvällen. Ikväll blir det en myskväll till med klassen, inte lika många idag dock. Vi ska hem till Anna och äta tacos o se på film. Imorn är det cypher i skolan och hip-hop battle 1 mot 1 :D
nästa vecka har vi temavecka vilket innebär en lektion mindre om dagen samt några sovmorgonar. Underbart! det ska också bli skönt o koppla bort de vanliga lektionerna i en vecka och bara göra annat.

Jag fick värsta gulliga brevet av min mamma idag. Hon hade skickat upp en tidning, tre biobiljetter så jag kan ta med Jessica & Therese på bio, två påsar Nonstop och ett jättefint kort. hon är för go min mor :)

Ha en bra lördag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har jag sagt att jag älskar dig och att jag är över lycklig för att jag har dig som vän. Du är guld värd och jag vill aldrig förlora dig!!

Du är helt jävla underbar!

PUSSS!

2008-11-15 @ 13:54:55
URL: http://arnessons.blogg.se/
Postat av: VIktoria

Och mig hade du inte heller kännt ;) Ska jag ta med tvåan imon?

2008-11-16 @ 21:29:15
URL: http://viktorialindskog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0