Hej prinsessan, välkommen till Stockholm!

Så sa en liten kinesman till mig när jag skulle handla mat i kinarestaurangen mitt över skolan idag. värsta mannen som gick runt och spred glädje där inne i restaurangen. haha, han var så söt.

Idag har vi haft afrikansk dans, drama och lyssnat på en dansare från LA som pratade om sitt liv och karriär. Sen var jag & Lisa på Gina Tricot för vi skulle försöka hitta ngt att ha på oss till imorn men neej... Hon hittade iaf ett par fina chinos, nog inte till imorn dock och jag hittade inget. Sen orkade jag inte gå i fler affärer, känner mig fortfarande hänging idag. Men det får bli ett ryck till imorn efter skolan. Imorn slutar vi kl 1 :D :D :D sen blir det parrrrty!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin, du är en prinsesssa och jag älskar dig! PUSS

2008-11-21 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0