Hej där

uuuhh idag har varie en TUFF dag. Street i morse med Thomas. Den var väldigt rolig och inte så sjukt krävnde iofs, vi gjorde en indisk dans och vår grupp var klockren :) efter det hade vi breaking som var killing, värsta fyspasset i slutet av lektionen. Som om vi inte fick nog där hade vi locking med Oscar efter lunch och han körde ännu hårdare med oss. Har ni hört talas om spagettiarmar? idag förstod jag verkligen det uttrycket!! mina armar var helt döda i slutet av passet.. sist men inte minst balett! yeah. Maggan tyckte att jag jobbade bra idag iaf, så det var ju gött :)

Efter skolan åt vi på Sandys och nu har jag precis kommit hem från en dansföreställning. Extended dance theatre heter gruppen som uppträdde. Riktigt grymma dansare!! man såg verkligen hur de arbetade med hela kroppen, varenda muskel. Ben kan vara så jäkla snygga alltså! de använde verkligen benen mkt i denna föreställningen och det va nice :) jag fick en sån varm och härlig känsla i kroppen, det var en sjukt vacker föreställning att kolla på och jag gillade verkligen musiken.

nu ska jag koreografera lite till vår KRS, eftersom jag försov mig i morse.... hmmm. glömde tydligen ställa klockan igår! fy skäms på mig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0