Passar sneakers till allt?


Idag var det sovmorgon som gällde, var uppe i natt och spelade med andra ord med min bror och hans vänner. riktigt roligt spel det där.

Jag & Amanda va o kollade på hockey idag. haha. Pappa hade sagt till mig att det skulle bli värsta draget där eftersom alla som spelar i SIK skulle spela mot varandra. meeen nja. Kände knappt en kotte så det va väl sådär. hehe.. När vi satt där o kollade blev vi sugna på att hitta på nåt roligt ikväll, så det ser ut som att vi tar en runda till Harrys. och då ska vi DANSA! Så det blir inga klackar idag, utan sneakers. Problemet är vad man ska ha till?! Klänning & sneakers är ju inte den bästa kombinationen, tycker iaf inte jag. Men vi får väl se vad vi kan åstadkomma!

Ska hem till Eriko en sväng nu. PBAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0